Sunday, April 15, 2007

Cara al mar


Labels: , ,

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Me gusta el encuadre. Transmite serenidad y paz.

16/4/07 19:36  
Anonymous Anonymous said...

Hola Jordi! Acabo de veure les fotos i de un i do! estas fet un artista, un observador de les petites coses, un transmissor de sensacions, un captador de moments! (perdoneu el tema ortografic doncs desde aqui alguns caracters no els puc fer)

Tres franjes! Aixo es a la barceloneta, no?

21/4/07 11:46  
Anonymous Anonymous said...

me fascina esta playa barcelonesa que recuerdos juveniles y no tantos otros!

2/6/07 15:11  
Anonymous Anonymous said...

Pere: un encuadre que transmita serenidad y calma ha de ser siempre HORIZONTAL. El encuadre vertical se utiliza para lo contrario.
Sergi: ès Dèu n'hi dó

18/1/08 22:49  
Anonymous Anonymous said...

Anònim... està molt bé que de tant en tant algú critiqui les fotografies, però cal usar aquest to? pel que sé el què despren una fotografia depen molt de qui la miri, en sàpiga o no, i les sensacions i emocions no entren en cap norma d'horitzontalitat o verticalitat.
Per cert, m'agradaria molt veure el teu treball, estic convençuda que ha de ser impressionant... no?
jo sóc fotògrafa amateur, vinc de família de fotògrafs, i una de les coses que he après és a improvitzar per trobar el que vull dir, sense importar-me qui ho mirarà després. Pau!

21/1/08 19:41  
Anonymous Anonymous said...

Anna: estic molt d'acord amb tu !!!
a mi també m'agradaria veure el treball del anònim...així tots podriem apendre moltes coses sobre la fotografia, no??

21/1/08 20:08  

Post a Comment

<< Home